OryginalnePrezenty.pl to sklep internetowy, dostępny w domenie oryginalneprezenty.pl, prowadzony przez Gospodarstwo Pasieczne Łysoń Spółka z o.o. z siedzibą w Kleczy Dolnej: 34-124 Klecza Górna, przy ul. Miodowa 9, wpisaną do rejestru przedsiębiorców przez Sąd Rejonowy m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0001097320 oraz NIP: 551-261-80-42, z którą Klienci mogą się kontaktować pod następującym adresem mailowym: poczta@oryginalneprezenty.pl.
Sprzedaż odbywa się za pośrednictwem Internetu pomiędzy składającym zamówienie w sklepie internetowym OryginalnePrezenty.pl, udzielającym przybicia podczas aukcji, zwanym dalej Klientem, a Gospodarstwo Pasieczne Łysoń Spółka z o.o., zwaną dalej Sprzedawcą.
Kupującym może być każda osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, zarejestrowana w sklepie internetowym OryginalnePrezenty.pl. Użyte w niniejszym regulaminie określenia Kupujący oraz Klient są synonimami.
Każdy Klient dokonujący zakupu produktów oferowanych przez Gospodarstwo Pasieczne Łysoń Spółka z o.o. jest obowiązany zapoznać się z regulaminem.
Przedmiotem sprzedaży są produkty prezentowane na stronach WWW sklepu internetowego OryginalnePrezenty.pl
Wszystkie produkty oferowane w sklepie internetowym OryginalnePrezenty.pl są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski. Sprzedawca zastrzega sobie jednak prawo do oferowania produktów wyprzedażowych, które będą stosownie oznaczone i opisane.
Sprzedawca ma obowiązek dostarczenia rzeczy wolnych od wad zgodnie z postanowieniami art. 556 oraz 5561 – 5563 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (t.j. Dz. U. 2014, poz. 121 ze zm.).
Ceny wszystkich produktów prezentowanych na stronach WWW sklepu internetowego OryginalnePrezenty.pl, wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena brutto produktu nie obejmuje kosztu przesyłki.
Sprzedawca dokonuje bieżącej aktualizacji oferty swoich produktów prezentowanych na stronach WWW sklepu internetowego OryginalnePrezenty.pl.
Płatność za realizację zamówienia następuje w jeden z poniższych sposobów:
• przelewem, przed dostawą towaru na rachunek bankowy Sprzedawcy (przedpłata),
• za pobraniem, płatność przy odbiorze przesyłki od kuriera,
• kartą płatniczą lub kredytową
Akceptując Regulamin Klient dokonujący zakupu oferowanych produktów wyraża zgodę na wystawianie i przesyłanie faktur w formie elektronicznej przez Sprzedawcę zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 14 lipca 2005 r. w sprawie wystawiania oraz przesyłania faktur w formie elektronicznej, a także przechowywania oraz udostępniania organowi podatkowemu lub organowi kontroli skarbowej tych faktur (Dz. U. 2005, nr 133, poz. 1119) oraz zasadami wystawiania, przesyłania i przechowywania faktury elektronicznej. Zgoda na otrzymywanie faktury w formie elektronicznej jest równoznaczna z rezygnacją z otrzymywania faktury w formie papierowej.
Akceptacja Klienta nie wyłącza prawa Gospodarstwo Pasieczne Łysoń Spółka z o.o. do wystawiania i przesyłania faktur w formie papierowej.
Sprzedawca wystawia i przesyła faktury w formie elektronicznej gwarantując autentyczność ich pochodzenia oraz integralność ich treści.
Klient jest uprawniony do wycofania akceptacji zgodnie z § 3 ust. 4 rozporządzenia w drodze pisemnego oświadczenia woli na adres: Gospodarstwo Pasieczne Łysoń, 34-124 Klecza Górna, Klecza Dolna ul. Miodowa 9 lub elektronicznie na adres: poczta@oryginalneprezenty.pl. W przypadku cofnięcia akceptacji od dnia następującego po dniu doręczenia oświadczenia Klienta o wycofaniu akceptacji Gospodarstwo Pasieczne Łysoń Spółka z o.o. traci prawo do wystawiania i przesyłania Klientowi faktur w formie elektronicznej.
W przypadku wyboru przez Klienta formy płatności za złożone zamówienie w postaci karty płatniczej lub karty kredytowej, Gospodarstwo Pasieczne Łysoń Spółka z o.o. dolicza opłatę za powyższą transakcję w wysokości poniesionych przez Gospodarstwo Pasieczne Łysoń kosztów transakcji, liczoną od wartości brutto zamówionego produktu lub produktów. Wysokość naliczonej opłaty za transakcję kartą płatniczą lub kredytową jest każdorazowo wyszczególniona w podsumowaniu zamówienia przed związaniem Klienta umową.
Zamówienia w sklepie internetowym można składać poprzez witrynę internetową (sklep internetowy). W tym celu należy dokonać rejestracji konta użytkownika na stronie internetowej http://oryginalneprezenty.pl/logowanie i dokonać akceptacji postanowień niniejszego Regulaminu.
Zarejestrowany użytkownik ma możliwość:
• dokonywania zakupów w sklepie internetowym OryginalnePrezenty.pl,
• jest uprawniony do otrzymywania indywidualnych rabatów,
• jest uprawniony do udziału w promocjach i konkursach,
• opiniowania produktu bez konieczności moderacji i akceptacji z naszej strony,
• prowadzenia szczegółowych statystyk swoich działań w systemie Sprzedającego,
Po dokonaniu rejestracji Klient otrzyma na podany adres e-mail link do strony internetowej aktywacji konta. Dokonanie aktywacji umożliwia zalogowanie do systemu.
Aby dokonać rejestracji w sposób prawidłowy należy wypełnić wszystkie pola formularza rejestracyjnego zawierającego dane wymagane do założenia konta użytkownika.
Dokonując rejestracji konta użytkownika Klient:
• wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych teleadresowych w bazie OryginalePrezenty.pl i przetwarzanie ich zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1000). Dane te będą wykorzystywane wyłącznie w celu:
• realizacji umowy przez Sprzedającego,
• informowania o nowych produktach, usługach oraz promocjach oferowanych przez sklep internetowy OrginalnePrezenty.pl
• powinien zaakceptować postanowienia Regulaminu sprzedaży sklepu internetowego OryginalnePrezenty.pl,
• może wyrazić zgodę na otrzymywanie informacji o promocjach i nowościach.
Podanie danych osobowych w formularzu rejestracyjnym jest dobrowolne, choć konieczne do realizacji umowy sprzedaży zawieranej ze Sprzedającym. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
W celu zakupu produktów w sklepie internetowym OryginalnePrezenty.pl należy kliknąć wybrany produkt i dokonać zamówienia.
Okres ważności złożonego zamówienia wynosi 10 dni. W przypadku braku kontaktu z Klientem po upływie tego terminu zamówienie jest automatycznie anulowane.
1. Dostawy produktów zamawianych w Sklepie Internetowym OryginalnePrezenty.pl realizowane są na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
2. W przypadku zamówienia z dostawą towaru poza granicę terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, kupujący przesyła dane dotyczące miejsca dostarczenia zakupionych produktów na adres e-mail: poczta@oryginalneprezenty.pl.Koszty transportu przesyłek zagranicznych obliczane są indywidualnie.
3. Zakupione produkty są dostarczane zgodnie z wolą Klienta za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost, UPS lub Pocztą Polską.
4. Klient może także odebrać zamówiony towar w jednym ze sklepów stacjonarnych należących do Gospodarstwo Pasieczne Łysoń Spółka z o.o. (lista sklepów dostępna jest pod adresem: http://oryginalneprezenty.pl/sklepy
5. Koszt dostawy zakupionych produktów jest wskazany na stronie: https://oryginalneprezenty.pl/content/1-dostawa-i-platnosci
6. Termin realizacji umowy sprzedaży wynosi od 1 do 10 dni roboczych.
7. W przypadku dostarczenia przesyłki kurierem firmy InPost odbiór jej wymaga pisemnego pokwitowania. Z chwilą wydania towaru Klientowi, przechodzi na niego prawo własności towaru, uprawnienia i wszelkie ryzyka związane z posiadaniem i użytkowaniem towaru, a w szczególności ryzyko utraty lub uszkodzenia.
1. Reklamacje z tytułu rękojmi:
2. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego Konsumentem, z tytułu rękojmi obejmującej wady fizyczne i prawne, są określone w ustawie Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.)
3. Zawiadomienia o wadach dotyczących Produktu oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania można dokonać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: poczta@oryginalneprezenty.pl lub pisemnie na adres: 34-124 Klecza Górna, Klecza Dolna ul. Miodowa 9.
4. W powyższej wiadomości e-mail należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę.
5. Gdy jest to niezbędne dla oceny wad fizycznych Produktu, należy go dostarczyć na adres:34-124 Klecza Górna, Klecza Dolna ul. Miodowa 9.
6. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres e-mail lub w inny podany przez Klienta sposób.
7. W przypadku reklamacji Klienta będącego Konsumentem – nierozpatrzenie reklamacji w terminie 14 dni jest jednoznaczne z jej uwzględnieniem.
8. W związku z reklamacją Klienta będącego Konsumentem Sprzedawca pokrywa koszty odbioru, dostawy i wymiany Produktu na wolny od wad.
9. Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych przez Usługodawcę:
10. Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych za pośrednictwem Sklepu Usługobiorca może składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: poczta@oryginalneprezenty.pl. W powyższej wiadomości e-mail, należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę.
11. Rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.
12. Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Usługobiorcy podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Usługobiorcę sposób.
1. Klient, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić na piśmie bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia wydania rzeczy. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy wysłać na adres siedziby OryginalnePrezenty.pl (wskazany w tytule I pkt 1 niniejszego Regulaminu). OryginalnePrezenty.pl umożliwia złożenie oświadczenia także drogą elektroniczną na adres e-mail: poczta@oryginalneprezenty.pl
2. Termin 14-dniowy, liczy się od dnia wydania rzeczy, rozumianego jako objęcie rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez konsumenta osobę trzecią inną niż przewoźnik.
3. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny dla stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
4. Towar należy odesłać niezwłocznie po złożeniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy, nie później niż w terminie 14 dni w stanie niezmienionym.
5. Koszty bezpośredniego odesłania (zwrotu) towaru do Sprzedawcy w związku z dokonanym odstąpieniem od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia wydania rzeczy ponosi Klient.